Gårdagens ridpass

Orkade inte skriva mer igår så skriver om ridpasset ni ist. Igår red jag barbacka igen. Fast igår red jag lite längre, red i ca 1 timme. Blev ganska mycke trav o gallopp. O jag är stolt! jag galoppera utan att hålla i mig, asså med armarna rakt ut:D okej de är igentligen inte så svårt mer än att våga släppa för jag är rädd att hon ska snubbla eller nåt eftersom att hon är så klumpig. Hon stannade flera gånger igår o luktade på min fot:) jag älskar när hon gör de för hon är så sööt! Sen så blev hon lite grinig för jag lyckades ge henne massa stötar med vänster långfinger, stackars liten<3


Hästarna ska vaccineras idag:) sen är de bara en spruta kvar så har prinsessan fått grundvaccinationen


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad roligt att det gick så bra :D

Fin blogg :)

2011-02-17 @ 08:49:15
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0