Glad men ändå ledsen

Hej, kom precis hem från att ha ridit för Angelika. Blev inte att rida Timo nå idag då min moster red honom.
Jag är både glad o ledsen. Jag är glad för att jag hoppade idag för Angelika o de gick jättebra förutom i början då hon va lite osäker men de va på grund av mig för när jag har nån som tittar vill jag visa hur bra jag är och blir lite nervös o de smittar av sig.
Sen är jag ledsen för att Angelika sa att jag förmodligen aldrig kommer kunna tävla Timo;( men jag har ju fortfarande Lillis att tävla:)

Har inga nya bilder att bjuda på:( ska kolla om jag kan hitta nytt täcke till Lillis då hon har en sån liten bog o alla täcken är förstora i bogen.

Kissies and hugs

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är bara bita i hop och ta imot!

Men jag är säker på att du kan hitta på massa annat skoj med Timo :)

2011-02-06 @ 15:16:33
URL: http://ponnydagbok.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0