God morgon

Jaha sen kl 06.10 så har jag hunnit ta ut hästarna o ge dom mat, komma hem, fixa håret o "äta frukost" som jag kallar att dricka ett glas juice på morgonen. Nej usch de har snöat flera cm:( Idag ska jag rida o jag ska försöka att hinna fota lite. Ska försöka fota lite så att ni kan få lite bilder innan jag åker till stholm för ni kommer inte få så mycke bilder mer än kke några gamla då, men när jag kommer hem får ni bilder där ifrån;) För alla som har mitt nr så kommer jag att ha båda mina mobiler med mig så ni kommer kunna smsa båda mina numer;)


Hihi min älskade iphone;)


O min "stall telefon" jag är väldigt duktig på att förstöra saker så har oftast denhär i stallet, men min är inte så fin jag har MASSA repor överallt! Som t ex. där "uppe" där har jag gått o dragit den mot tegelväggarna i skolan... undra vrf mina föräldrar inte ville betala en ny mobil te migXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0