hemma

Hej, fortfarande hemma:(

Har precis varit o tagit ut hästarna kom hem för en liten stund sen.
Guud Lillis va såå sööt! när jag gick in i boxen för att sätta på henne grimman så hade hon inte ätit upp all betfor o kraft foder o när jag kom in i boxen blev hon jätte nyfiken o stog o nosa på mig o putta mig lite me mulen. Hon tänkte först inte äta upp sin betfos utan hon ville få på sig grimman men tillslut så fick jag henne o äta;) Världens gulligaste häst^^

Tog lite bilder på hästarna när jag hade släppt ut dom.


"Lilla" Timo. Seriöst jag trodde aldrig att jag skulle få en bild på honom när han har örona framåt för han är så frinig när han får mat.


Lilla söta betty;) guud va jag älskar hennes utseénde:)


Trissan<3


O sist men inte minst min älskade prinsessa.

Jag vet inte bästa bilderna men jag får skylla påatt jag hade mobilkamera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0