Kollar efter häst

Guud va jag önskar att jag hade 60 000 just nu! har hittat den perfekta D-ponnyn. Men nu äre ju så att man sitter här pank:/ Aja de är bara att spara pengar så om några år tror jag att jag kan köpa en ny häst:( nej men ska jobba som en galning för att få så mke pengar som möjligt.

Jag har mailat lite med hon som red in min lilla prinsessa o har fått reda på att hon redan är grundvaccinerad-.-' men hon hade ett vaccinationskort som jag inte fick me av förra ägarn (men dom kke aldrig fick de) så nu får jag betala o göra nåt som redan är gjort för flera år sen-.- men aja finns inget jag kan göra åt de:/

Lite fail bilder kommer senare;)

Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

ska du köpa ny häst??

2011-02-03 @ 19:49:13
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0