Mockat

Kom hem för en stund sen. Har varit i stallet o mockat alla fyra boxar då mamma inte kommer hem förens imorn kväll för att hon ska gö nåt me jobbet.
Jag mår faktiskt ganska bra just nu för fick en plötslig energikick  helt plötsligt för några timmar sen;) Lasttränade LIllis men hon va så okoncentrerad så de blev bara 25 min. Sen så borstade jag henne, gosade o satte på hovolja. Sen så red jag upp till hagen.



Bild på Timo från imorse.

Vi har stora svarta säckar som vi har frukost o lunch höt i eftersom att dom får de ute o vi ger dom 2 påsar per måltid o idag när jag skulle ge hästarna lunch så hade nån lagt ena påsen lite för nära hagen o gissa vad som hände... jo Timo hade dragit in ena hösäcken i hagen o ätit upp allt!!! De va 5 kg hö i den o sen 5 kg i den andra o dom andra hästarna skulle ju oxå få mat men eftersom att han hade ätit upp allt från den första säcken så gick han ju runt o åt av de som resten av dom stackars hästarna skulle få dela på nu så får nog ge dom lite extra hö ikv.


Länk till min frågestund HÄR! Glöm inte att ni har chansen att få en länkning om ni frågar nåt, jag lottar ut 2-4 personer;)
Nu måste ni fråga lite!;) behöver bara några frågor till så har jag fått ihop tillräckligt många;) snälla ni annars blire inget av den:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0