nej vadå ångestbeslut?

Haha jag har alltid haft ångestbeslut i allt! jag har alltid svårt att välja! de börja när jag va liten med: vilken barbie ska jag väljaXD o sen vilken tröja ska jag välja, vilket nagellack, vilken häst, vilket schabrak, vilket träns, vilken mobil ska jag ta till stallet idag osv. osv. Ja så har de varit i hela mitt liv o nu har jag ju sagt att jag ska köpa en D-ponny o nu så vill jag köpa en stor häst på kke 165-175 cm mkh. Haha men jag vill ha en grövre häst;)


Timo o Betty. Han hade en "påtta" förut för att han bet sönder täcken (ja jag vet att den inte ser ut att ha varit nåt hinder för de) men så blev han av me den i sommras


De är så himla synd att Timo har ryggproblem för annars skulle jag tävla honom! Kan skriva om hans ryggprobem i ett inlägg imorn;)
Älskar dig gubben<3 snälla bli av med dedär j*ävla problemet så jag kan börja tävla dig för du är as rolig att hoppa!<3

Kommentarer
Postat av: oliviawestern.blogg.se

SV; Okey. Ja man måste ju ha lite omväxling. ;)

2011-02-04 @ 22:59:47
URL: http://oliviawestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0