Nu måste jag skärpa mig!

Jag säger alltid att jag ska börja spara pengar till massa saker men jag lyckas aldrig! eller så börjar jag men tar sen o köper annat innan jag har fått ihop pengar till de jag vill ha. Men nu ska jag skärpa mig! ska nämnligen börja spara pengar till en ny häst. O nej jag tänker inte sälja Lillis om ni trodde de men jag vill ha en mer utbildad häst/ponny o vill ha en som jag kan börja tävla me direkt. Inte för att skryta utan jag säger som de är men jag är otroligt lättlärd o kommer otroligt fort fram i ridningen men nu har jag fastnat lite eftersom att jag måste utbilda Lillis. Nu är hon ju hyfsad i dressyr o väldigt bra i hoppning vi måste bara öva på några få grejer men som t ex western tar ett tag eftersom att jag måste utbilda henne i de. Men hon är otroligt lättlärd!
Men nu ska jag iaf börja spara pengar till en ny häst. Jag har i några veckor redan tittat på annonser o de är otroligt många varmblod till salu! Men jag vet inte men tror iaf inte jag ska ha ett till varmblod, men vi får se.

Länk till min frågestund HÄR! Glöm inte att ni har chansen att få en länkning om ni frågar nåt, jag lottar ut 2-4 personer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0