önskeinlägg

Eftersom att jag bönade o bad så snällt så fick jag ett förslag/önskning av Carolina om att jag skulle skriva lite om min tränare o vem som har lärt mig mäst:)

Min tränare heter Angelika, själv håller hon på med westernridning men hon kan även en hel del om lite allt möjligt;)
Hon kommer hem till oss o tränar mig. Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om henne men hon är grymt duktig o snäll! hon har även sagt att jag kke ska få va me o rida in unghästar i sommar:D Men dock så tycker jag lite mindre om en sak med henne o de är att hon inte tycker att man ska ha massa utrusting utan hon vill att man ska ha så lite som möjligt på hästen altså inte på ryttaren. De kan jag tycka att är lite jobbigt när hon säger att man ska plocka bort massa utrusning men annars är hon otroligt bra!

Jag började ju rida på min kusins mammas ponny för ca 6 år sen o då lärde jag mig ju inte så mycke mer än skritt trav o galopp. Sen så började jag på ridskola i Nora o nu rider jag för Angelika o jag måste säga att den som har lärt mig allra mäst är Angelika. Hon är den bästa tränaren jag haft! Jag hade många olika ridlärare på ridskolan men av alla som har hållt på att lära mig är Angelika bäst:)


Här har vi bara en bild för att jag i nte har så mycke annat men Angelika är den som red in Propact:) o jag måste säga hon gjorde ett bra jobb:) men de gör man nog när man har hållt på att rida in unghästar i USA.

Kommentarer
Postat av: FRIDA VIKTORSSON - bloggeventet Eurohorse 2011 goodiebags & hästbloggare - följ mig backstage på GHS

SV; kolla bloggen :) ser du inget tryck på f5

2011-02-22 @ 22:11:08
URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/
Postat av: Jessica josefsson

sV; skönt :)

2011-02-23 @ 07:52:48
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Fler bilder :D

2011-02-24 @ 10:29:09
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0