Otusrsdag!

Tjo, bra dag idag va? eller inte... De började med att jag skulle ta ut dom stora hästarna o dom drog iväg-.- Dom sprang upp till hagen uppe vid huset o sprang runt där inne o sen så sprang Timo ut ur hagen o sprang runt som en galning o Lillis gick ut hagen o stälde sig där o väntade på mig:') hon är så snäll<3 o sen så börja vi gå mot den hagen dom faktiskt skulle va i o Timo fortsatte att springa runt som en galning o efter ett tag så stanna har mitt på en åker o jag fortsatte gå o sen såg jag i ögonvrån att han började trava så jag stannade o så travade han o stälde sig bredvid mig:) o så tog jag honom o så gick vi till hagen.
O nu tänker ni att vrf gör dedär så att de är min otursdag? jo sen när jag hade släppt ut alla hästar så skulle jag bära in vatten i hagen o då så hoppade slangen ur hela tiden så jag fick stå o hålla i den hela tiden o ändå så lyckdes de börja spruta o jag vart helt dyngsur! Så hästarna fick bara en hink o så får pappa gå o fixa slangen så får dom mer vatten sen.
O juste Lillis har lyckats få sitt sår att börja blöda igen. Hon slog nog i de eller sparka upp de eller nåt när hon sprang, så typiskt när de läkte så fint nu är de bara att börja om med allt-.-

Ganska mkt text men hoppas ni överlever;)


Lite bus finns de i domhär söta figurerna oxå;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha ne stackare som blev så blöt xd :)

2011-02-20 @ 11:55:26
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0