Ridtrur

Idag tog jag o red ut med min moster. Vi tänkte att vi skulle rida en  bit o sen vända för att de snart skulle bli mörkt o ca 500m från där vi tänkte vända så stanna Lillis o lyfte på huvet ganska högt o titta ut mot en åker o då börja jag kolla va de va o i en liten grej med några träd så såg jag nåt o min första tanke va rådjur men de jag såg va för grovt o stort o jag såg att de va älgar! 3 st älgar gick där så vi vände o när vi gick p´å bilvägen o va utanför herrgården så sprang de 3 rådjur på åkern bredvid oss. O seriöst i sagor så finns de spec. sagotal som t ex 3,7,40 så jag började undra va de va för saga vi va i;) haha o då satt jag o väntade på 3 katter, människor eller nå;)


Prinsessan idag<3


Kommentarer
Postat av: oliviawestern.blogg.se

Söt!! :P

2011-02-18 @ 19:09:40
URL: http://oliviawestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0