sorry... glad flicka här asså!!!!!

Sorry för dålig uppdatering idag men har haft annat för mig. Men nu har jag o mamma pratat o kommit fram till att jag har en ny häst! Mamma vill ha en till häst för att hon, jag o min moster ska kunna sticka ut o rida utan att jag måste rida Trissan o så letar jag ju en till häst för att kunna tävla med i hoppning. O ja jag vet ju att han har ryggproblem o inte kan tävlas men jag ska försöka träna bort de o sen börja tävla hoppning o kke lite dressyr.
Har pratat med mamma i flera timmar idag om de! o sen för att de inte ska bli så mycke för mig så kke min moster ska köpa halva honom. O jag vet att många inte gillar de för att man måste dela häst me nån annan men jag tycker de är bra när de gäller Timo för de blir nog lite myck för mig med två hästar. Men jag är glad nu för jag har en ny häst:D


Timo o min moster.

Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

ryggproblem på en häst?? aj de låter ändå lite riskabelt?

2011-02-05 @ 21:49:58
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0