Tänker/planerar

Just nu sitter jag o funderar på hur jag ska göra nästa vecka med Lillis ridning o har kommit fran till att hon ska rida ganska hårt måndag-torsdag för på fredag åker jag till stockholm o är där hela helgen så hon kommer få ta de lite lugnt då. Mamma kommer ju självklart rida henne iaf en av dagarna men hon jobbar i helgen så hon kommer inte hinna att rida varje dag.

Saker jag måste göra innan jag åker:

-Göra hö o halm påsar så att de finns när jag är borta
-Rida Lillis varje dag
-Se till så att allt som hon kan tänkas behöva ligger framme så att mamma hittar
-Komma ikapp i skolan

Ja de va nog allt.

Lillis.

Ska försöka fixa några tidsinställda inlägg till helgen så att ni får lite mer uppdatering. Ska försöka få lite tid att sätta mig vid en dator o blogga när jag är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0