Timos ryggproblem

Jag hade tänkt att inte sitta vid datorn förens vid 1-2 men de går inte! Jag saknade datorn föe myckeXD

När vi köpte honom så fick vi lova att inte tävla på honom om han inte blev av med ryggproblemen! Han kan inte gå på bana för ofta, men förut så kunde han inte ens köra hårt i skogen men vi har tränat hans rygg så han kan köra hårt i skogen o ridas ganska mycke på bana. Vi har ju tränat upp hans muskler. Vi ska ta hit nån som är typ som tar hand om rehabilitering, kommunikation, foder, skador, träning, hantering, beteénde träning, hästpsykologi, massage, akupressur, kurser m.m. Förhoppningvis kan hon hjälpa oss.
Jag har även pratat med mamma om att jag kke ska köpa Timo eller iaf en del av honom.


Tänk om jag kke får tävla honom i framtiden:D

Kommentarer
Postat av: Elin

Söt häst!



SV:hehe ja jo de är ju klart :) tror inte jag skulle klara av att va ifrån hästarna så länge heller :( hahah så jag stannar nog i kalla sveriga...

2011-02-05 @ 11:43:37
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0