14 dagar

Hej!

Jag följer otroligt många hästbloggar o har sett att otroligt många kör med 14 dagar grejen o typ alla är klara me de men jag tänkte ta o börja me de nu!;) Jag vet jag är efter men har inte orkat börja tidigare.

Dag 01 - Min favorithäst
Dag 02 - Hur jag hittade min favorithäst
Dag 03 - Mitt stall
Dag 04 - En bild på stallet
Dag 05 - Hur mitt intresse började
Dag 06 - Det här äter min häst varje dag
Dag 07 - I min ryktlåda
Dag 08 - Mina drömmar
Dag 09 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 10 - Min favorit grej i stallet
Dag 11 - Min häst/ponnys vardags outfit
Dag 12 - Mitt mål inom ridningen
Dag 13 - Något som du och din häst gjort som gör dig stolt
Dag 14 - Mina framtidsplaner

Börjar idag;)

Kommentarer
Postat av: oliviawestern.blogg.se

Har hon någon hemsida? :)

OK. Jag är rätt ny inom western också. ;)

2011-01-17 @ 19:56:05
URL: http://oliviawestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0