är jag konstig?

Är jag konstig eller är de normalt att man blir jätte frustrerad när allt inte går som man vill eller tänkt?
Men jag kan ta ett exempel från idag:
Jag gick ner till stallet för att mocka o sen kvällsfodra o shettisarna hade inga höpåsar. Jag vart tvungen att göra till dom o de tar 2 minuter o jag blev jätte frustrerad. De är sjukt!

Men jag menar asså om nåt tar längre tid än planerat eller att jag inte hinner me en sak eller att de inte går att göra i den årdningen jag vill så blir jag otroligt frustrerad! O sen så måste alla grejer va på sin plats! Asså ställer man en häst på fel plats i "gången" så blir jag jätte irriterad. O jag måste alltid ha allt rent o prydligt (fast de bara i stallet av nån konstig anledning, mitt rum kan se ut hur som helst). Jag kan inte ta o låna nån annan hästs hovkrats heller utan måste använda rätt grejer till rätt häst.

Aja jag är som jag är.


Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

sv; okej har du hoppat honom? :)

2011-01-23 @ 10:47:57
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0