Bussmöte

Hej!

Idag så tog jag mig till skolan även om jag inte mår så bra men vårat band skulle repa så jag tog mig te skolan.

Sista lektionen så gick jag en kvart  tidigare för jag skulle på bussmöte.
Jo nu är de så att vi hade en buss som gick från örebro till kopparberg via lindesberg o den gick även förbi yxe (där jag bor) men sen så tar dom bort den bussen o de får vi reda på 6 dagar innan den tas bort!
Asså de va 16 bussar om dagen till noll! så alla som bor här ute är otroligt arga! Jag får t ex vänta i en timme o 40 minuter vissa dagar bara för att skolan har sagt att skolschemat är te kl 4 men jag slutar halv 3?!
Men jag behövde den bussen! nu har jag bara norabussen o den går vid 8 på morgonen runt 2 o kl 4! o den runt 2 går inte ens från skolan!!!
Och allt detta för att dom sparar 3 min o 500 m?! Helt sjukt!!! Jag är så himla förbannad! O sen säger dom att de blir fler sm åker eftersom att de går snabbare när den inte åker förbi här! O så får man ju höra att de har massa med pengar att göra, att dom inte har råd med den bussen här! Men för fan! 3 min kan inte kosta speciellt mycke! 
Så nu har jag suttit o sagt min åsikt o visat hur jävla förbannad jag är inför politiker o folk på länstrafiken! O de va ju endel folk här på yxe som va me på dedär mötet, LT fattar vilka töntar dom är!

Förlåt va bara tvungen att skriva av mig.



Har inga bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0