dag 08

Mina drömmar



Jag har en dröm om att bli en berömd ryttare o även ha ett hästhem dit jag tar emot vanvårdade o slakthästar. Jag blir så irriterad när folk inte tar hand om dessa fantastiska djur! Eller när dom skickar dom till slakt för att dom inte duger som tävlingshästar, dom är gamla eller att dom inte orkar ta hand om dom.

Jag vill kunna leva på mina hästar. Fast jag är ju allround ryttare eftersom att jag har svårt att bestämma mig för vad jag vill rida men hoppas på att kunna bestämma mig såsmåningom. Men hästar mår ju bra av varierad träning.

Jag skulle även vilja bli fotograf;)

Aja då har ni fått veta lite om mina framtidsdrömmar.

 


Va tror ni? skulle jag kunna bli fotograf? Disel fick va model


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0