Dagen

Hej!

Idag va jag i skolan o hade engelskaförhör på 42 ORD!!!:S o de va de första lektionen o jag hann inte träna innan:S.
När jag kom hem så lasttränade jag Lillis. Hon är så otroligt duktig! Idag så stog hon med alla fyra hovar på rampen. Jag vill inte att de ska gå för fort fram o pressa henne för mycke när hon är så otroligt rädd.
Efter lastträningen så red jag. Hoppning idag igen. Fortfarande bara 50 cm, orkade inte höja o så har hon ju inte hoppat på ett tag om man inte räknar med i söndags. Ivrig liten tjej, nästan lite för ivrig. Men de gick bra.

Saknar Amanda Ekström som ligger hemma med feber o magsjuka:(. Krya på dig sötnos! Saknar dig<33


Amanda<3

Kommentarer
Postat av: AManda E

åå tack gumman jag kommer nog på måndag ;)

2011-01-20 @ 11:15:32
URL: http://stallmale.blogg.se/
Postat av: Jessica josefsson

sv; okeej :) vet inte :P

2011-01-20 @ 16:55:34
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: sofhia

aa kul å se Tequila ;)

Hade henne när jag ägde hennes mamma,och hon fick namnet After Dark efter sin morfar Burton After Dark :D

Har Amanda henne fortfarande?

Mvh



2011-07-03 @ 12:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0