Haltande

Hej!

Idag är jag hemma o är sjuk. Jag har ont i halsen, huvet håller på att explodera o har otroiligt ont precis bredvid svanskotan på vänster sida.
Igår så hoppade jag Lillis igen. Jag började på 50-55 cm o sen höjde jag te 60-65 cm o tillslut te 70 cm. Hon va så otroligt duktig o hoppa jätte fint o helt plötsligt ta onödigt stora hopp. Helt plötsligt tog hon ett gigantiskt hopp o jag va inte beredd påp de så jag ramla av rätt ner på den den stenhårda backen o slog i bakhuvet o precis bredvid svanskotan o de precis på nån hård isklump! Imorse fick pappa ta ut hästarna istället för mig för att jag knappt kunde röra mig. Men iaf så hoppade jag några gånger te på 70 men sen så tog hon ett jätteskutt till o jag ramla av igen men hann få tag i manen så att jag landa först på ena foten men sen tappa jag balansen o ramla på baken XD. Men jag hoppade 70 en gång till sen sänkte jag te 60-65 o då börja hon springa förbi. Jag fick henne att hoppa de en gång o sen sänkte jag te 50-55, fick några bra hopp men sen så sluta jag rida.


Bild från när jag va på göteborgs horse show 2010.

Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

sv; vet inte redigt :p

2011-01-21 @ 14:15:26
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Man ska alltid sluta när det går som bäst

du skrev ju att du hoppade upp igen , och då hade det varit bra om du bara hade fått över henne engång till sen hade det räkt

2011-01-21 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0