happy face

Kom hem för en stund sen. Har varit o ridit för Angelika. Böjade med att rida Trissan o när jag ridit en timme så fick jag rida en arabvalak. Han är skit söt! Världens lugnaste häst! Så red lite western på honom o de va kul att rida på en häst som faktiskt kan western;)
Jag ska börja rida honom varannan vecka nu. Han är tyvär till salu men mamma har pratat om att köpa en häst till o han vore perfekt. Han är otroligt lugn o snäll. Dock är de ett probelm att han är lite dyr men de går lätt att lösa eftersom vi gör ganska mycke för grannen som säljer hästen.






Lilla Propakt:) vet dock inte hur han stavas men har skrivit som de låter;)

Länk till min frågestunh HÄR!

Kommentarer
Postat av: Felicia & ridtravaren Stardom

söt! :D Jag älskar araber, och jag älskar skimmlar... ;) haha

2011-01-30 @ 22:02:22
URL: http://lifeofstardom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0