hemma

Jaha idag så om man hem 20 i 5. När jag kom hem så såg jag att hästarnas lunch ppåsar stog vid hagen, så jag ringde pappa o fråga om han hade gett hästarna lunch men han har varit ute o sandat vägar hela dagen o glömt bort de så jag sprang ut o gav hästarna lunch o gav dom mer vatten o jag som hade tänkt att jag skulle gå hem, slänga i mig en macka o sen hämta Lillis o gå o träna NH men så blev de ju inte:/ så nu ska jag gå ner till stallet o mocka o sen får vi se vad som händer.


hittade denna söta bild på google. Har den i mobilen oxå, hihi

Kommentarer
Postat av: Felicia & ridtravaren Stardom

SV;

Man blir så besviken när dom aldrig gör så i vanliga fall!!



Båda är ju ganska svårridna hästar oftast, tror de är många som inte har tålamod! :P

Sen är de ju många utan rätt kunskap som köper gamla travare för att de är billiga.. Då blir de inga bra ridhästar = dåligt rykte! :P

2011-01-31 @ 20:12:09
URL: http://lifeofstardom.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Ja.. :)

Vad har du för häst då?

2011-01-31 @ 21:11:08
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0