HJÄLP!!!

Seriöst! Jag har precis kollat på saker jag behöver köpa till Lillis och mig o de är sjukt hur mycke de kommer att kosta! 3177 kr för massa grejer till mig o Lillis o jag skulle helst behöva köpa lite mer småsaker o sen så hare blivit dags att vaccinera hästarna också. Jag har ingen aning om var jag ska få tag på alla pengar o särskillt inte just nu när hovslagarn precis har varit här och vi snart måste vi köpa nytt foder till hästarna. Aja Jag får nog ta och låna lite av mamma.
Jag vet att de låter sjukt men de är ju så att när jag ska börja tävla så är de ganska mycket jag behöver.



Imorn ska jag rida för min tränare kl halv 1. Fast ska inte rida Lillis utan ska rida min syrras ponny Trissan.

Kissies and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0