köpt

Jaha, åkte till hökks gjorde man men usch för första gången i mitt liv så va de jobbigt! På väg till marieberg så spolade pappa me spolarvätska o av den lukten fick jag huvevärk. Jag hade jätte svårt att tänka o orka va på hööks för de kändes som att huve skulle explodera:S

Aja lite saker fick jag med mig hem.



1. Senskydd
2. Bakskydd (dock i svart men hittade ingen bild på dom svarta)
3. Bandageunderlägg
4. Benlindor (marinblåa, men dom finns inte me på bilden)



1. Förbygel med avtagbar martingal
2. Fleecetäcke

Köpte även 2 kg hästgodis, biotin (för hovarna), chipspåse o nya nummret av solo som dressyrmupparna är med i.

Skulle ha behövt köpa mer på hööks men orkade inte o glömde bort lite men tar de nästa gång;)

Länk till dressyrmupparnas blogg klicka HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0