stalldag

Hej!

Idag blire heldag i stallet! Har precis kommit hem för att äta lite lunch o sen ska jag rida! Mamma har lovat att fota mig idag. Vi ska rida lite dressyr idag o sen ta några hopp, mäst för att få fina hoppbilder. Om vi har tid så ska jag byta till lite westernstil o ta fina westernbilder.

Jag har hunnit mocka o börjat städa i sadelkammaren. De ser ut som ett bomnedslag där inne! De blir storstädning idag o kommer nog vara i stallet hela dagen så de blir inte så mycke uppdatering idag, eller jo ikäll blir de nog en del.

Nu är nog maten snart klar.

Hörs senare.


Ponnyakuten idag!:D

Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

sv; okeej :p ja men dock kräver de att man sammlar honom en hel del innan hindrerna för att få ett jämt hopp och inte få dedär lilla sista steget innan hindret.. :) bäst är han annars ;)



okeej :)bra me skötare :)

2011-01-23 @ 17:37:10
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Sisterhood

Blir kul att följa nya ponnyakuten =)

såg precis del 3 och såg att min kompis var med när han red tobbes häst där i början ahns om red hästen som hade flätor :)



Mvh Sisterhod

-`v´-En Ryttarinna & Bartenders Blogg-`v´-

2011-01-23 @ 21:03:36
URL: http://www.siisterhood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0