T.H.´s Lilla Ya "före o efter"

Hej!

Jag tänkte ni skulle få se skillnaden på min lilla prinsessa på hur hon såg ut när hon kom o hur hon ser ut nu.

Några dagar efter hon kom (hon köptes 31/5-09)




(Lillis till höger) ser ni hennes hals o revben?:S


En av dom första gånerna jag red henne


Usch kolla hennes hals;( (jag vet jag har mjukisbyxor men kommer inte ihåg vrf men kunde inte ha mina ribyxor tror dom va i tvättmaskin eller nå) (failat tjock jag ser ut! men har ridväst på mig)


Lillis idag (eller bilderna togs igårXD)








O där ser ni oxå resultatet efter klippningen i söndags eller när de nu va (dålig bildkvalitet)


Kommentarer
Postat av: oliviawestern.blogg.se

Räddad från misskötsel?? :(

2011-01-21 @ 21:04:02
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: c a r r o & s a n n a

Varför var hon så mager? :(

2011-01-21 @ 22:22:16
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Amanda V

Hon är ju mycket finare nu :D

Längtar efter att få se henne igen :P

2011-01-21 @ 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0