Dagen

Jag satt vaken allt för länge igår o vakna så tidigt så jag sov bara 2,5 timmar idag och har varit ganska trött. Men kl 12 va de en som kom hit och skulle rida på Trissan så jag följde me ut och gick. Sen va de tänkt att jag och mamma skulle rida på eftermiddagen men vi orkade inte och de spear ingen större roll om hästarna stog idag så dom fick stå. Men så äre några som bor nån km härifrån som hade loppis så vi va dit o kolla för vi fick höra att dom hade lite hästgrejer, så jag kom hem med ett par flätade tyglar och en box med andra sesongen (tror jag) av CSI.

Imorn ska jag försöka orka mig ut o jobba lite eller iallafall göra nåt vettigt!


Kommentarer
Postat av: jessica

sv; åh så skönt när dom har bra kvalité!! har haft hästar som de räcker ha bara fram oxå.. skönt det!

ja dedär med hovslagare som e sega finns lite över allt :/ :p

2011-07-31 @ 22:06:21
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: LouiseSedell

verkligen fin blogg!

kram !

2011-08-10 @ 22:49:16
URL: http://luosplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0