Dagens ridning

Red ut på Lillis idag. Mamma och min moster va med mede min morbros hund (vi är hundvakt åt honom) och så hade vi Tyra (Angelikas hund) här i några timmar så hon va me o så min kusin o min syrra Wilma körde Betty.
Jag ska ju rida Lillis så att hon är lång och låg och de fick hon verkligen idag! Vi skritta 5 km i skogen och under hela ridturen red jag med enhandsfattning och höll i spännet på tyglarna så hon fick gå med huvet långt ner.
Lillis har ända sen vi köpte henne följt mamma jätte fint o idag så gick hon hela vägen jätte gulligt bakom mamma! Hon e så söt!


Gammal bild....

Kommentarer
Postat av: Sanna -Stall Assla

Är det Lillis på bilden? :)

2011-07-22 @ 11:57:32
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0