Vi har hittat felet!

Hej, vill bara börja med o säga förlåt för den dåliga uppdateringen (igen).
Men nu till de jag tänkte säga, vi har hittat felet på Lillis!:D Angelikas o hennes mamma va här i tisdags o kolla på Lillis och hitta felet. hon går snett med vänster bak o så har hon låst sig i halsen o bakbenet men cenil som jag e kommer jag inte ens ihåg vilken sita låsningarna satt på :O asså jag blir så irriterad på mig just nu! Att jag inte kommer ihåg de! Men jag ska iallafall göra lösgörande övningar och ha henne rakställd.

Men men, Angelika och hennes mamma kommer hit imorn igen o Angelika ska rida på henne då.

 

Min lilla älskling! had eingen bild just nu... bilden e från förra sommarn


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Skönt att ni hittat felen :)

2011-08-03 @ 14:31:42
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: .....

Jag tycker du ska ta kotknackare på en gång! Synd om hästen annars!

2011-08-04 @ 11:09:33
Postat av: Emelie

Skönt att ni hittat ni :-) Om ni inte lyckas fixa det själv rekommenderar jag equiterapeuter. De är super duktiga :D Har bara bra erfarenheter får de jag har haft kontakt med.

2011-08-06 @ 02:56:19
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0