Gårdagen, dagen o morgondagen

Börjar med gårdagen...
Va hos Amanda V igår. Vi va ute o gick med deras hästar, sen gick vi o bada lite o baka chokladmuffins.

Idag har jag bara legat o slappat... Men om ett tag kommer de hit två som ska rida. Sen vet jag inte vad jag ska göra.

Och nu till imorn... Då ska jag ta o börja sommarjobba... Ska sommarjobba på gården o hjälpa till lite med saker som behövs.


Jag har denna sommar funderat på att ta hem en sommar häst att tävla med under sommarlovet då Lillis inte e helt tävlingsklar än... Har hittat en häst som låter bra men ska kolla med mamma om vad hon tycker om den.


Kommentarer
Postat av: MOA NYMAN- pleasureryttare

Vilke fin blogg du har! Fina färger och fin häst :D

2011-06-20 @ 12:46:26
URL: http://nymanshowhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0