Håller tummarna!

Hej hej, imorn kommer Lotta (hon som va här för ett tag sen o laserbehandla Lillis) och kollar på Lillis och kollar om hon kan hitta vad som är felet med min prinsessa. I bästa fall hittar hon felet och kan fixa de och i värsta fall så hittar hon de inte eller så hittar hon de och så är de nåt allvarligt.

Red en liten bit på Lillis i skogen i måndags. Mamma och min moster Pauliina skulle ut o rida på Brunte och Nikko så jag tänkte att jag tar o går ut och går med Lillis med dom. Men sen så tänkte jag att om de går att rida på henne så sätter jag på henne barbackagjorden OM de skulle gå och rida på henne. Jag testade att hoppa upp direkt på henne men när vi skulle börja skritta så reste hon sej nästan så jag hoppa av och när vi hade ridit/gått (jag gick ju) halva vägen så testa jag att hoppa upp igen och då va hon mycke lugnare så jag red resten av vägen (ca 2,5-3 km)


Bilder tagna efter ridturen.






På dom bilderna ser hon ju ganska så pigg ut men efter de stog hon bara med huver mot mina ben o va skithängig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0