Allt på en gång?-.-'

Jo som att jag inte hade de nog jobbigt redan! Igår när jag hade mockat så skulle jag ta o rida Lillis så kände jag igenom henne lite för att kolla så att hon inte hade ont nånstans eller så o gissa vart hon lyckades ha ont?! Jo självklart i ryggen! Hon hade ont precis bakom där sadelkanten ska sitta:/ Så jag blev jätte glad o speciellt när hon inte har blivit riden sen i söndags! Men så jag tog o gick ut på grusvägen o skulle kolla om hon va halt o hon va de men inte så mycke som tur va. Men Angelika kke skulle komma hit idag o kolla på henne eller så kke hon skulle ringa Gita (våran granne) o kolla om hon kunde komma hit o kolla på Lillis.

Nu får man bara hoppas att inget mer händer för de är verkligen så att allt på en gång!

Igår så släppte mamma ut alla hästar i samma hage. Tora va typ överdrivet nyfiken på våran lilla baskirvalack men för Tora är han väll inte så liten för han är lite högre än henne.
De går verkligen bra för Tora! Hon verkar verkligen trivas bra här! De går bara bättre o bättre för henne o så har vi inte kunnat hoppa upp på henne utan att nån håller i för hon har bara velat gå iväg men sist mamma red henne så fick hon hoppa av några gånger för att de va så halt o minst en av dom gångerna när hon skulle hoppa upp så stog Tora helt still:D Men de går verkligen jätte bra för henne!:)


Lillis<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0