Bara en sak jag kom o tänka på...

...när jag läste en grej på elevating.blogg.se. Där skrev Jossan (om jag kommer ihåg rätt) om att folk klaga på att hon har lång man på hästen när hon tävlar. Jag tycker  att man kan ha lång man på tävlingar men då MÅSTE den va välskött o fin!
I sommras så va jag ju i Finland i ca 2,5-3 veckor o när jag kom tillbax så va Lillis långa o fina man förstörd:( Den va så lång o fin. Så de är en av anledningarna till att jag klipte den o sen så klippte jag den för att kunna knoppa manen oxå;)


Lillis med lång man, de syns inte så bra men ganska.


Lillis med kort man;)

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söta bilder <3

2011-03-15 @ 18:03:33
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: sanna & emilia

Hej! Var gärna med och skicka in bild på dig och din ponny till [email protected] så kommer vi att betygsätta dig och din ponny, samtidigt som du får en länkning!:D

2011-03-15 @ 19:44:14
URL: http://teamvictory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0