Bilder

Idag så fick jag träna på att få hästen så avslappnad som möligt o de gick för de sluta med att hon gick o sov;) Nej men de gick jätte bra o Lillis tyckte om de;)

Lite bilder.


Mamma o min kusin Jonathan reder just nu för Angelika. Om ni inte ser de på bilden så rider mamma Tora o Jonathan Trissan;)





Failad bild men Tora försökte börja trava.





Sen så va jag o gosade med mina "små" hästar i hagen en stund.

Älskade Timo. Blev lite bilder på Timo men Bara nån på Lillis för hon är alltid framför kamerorna.


Närgången typ;) Han va lite nyfiken o försökte äta upp kameran;)




O så en på Lillis. Hur kommer de sig att hennes grimma alltid sitter snett varje gång jag fotar henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0