:D

Om ca 45 min kommer Angelika hit o då ska vi äta o sen åka o till min kusin som bor utanför Stockholm o fika o sen ska vi åka o titta på hästen:) Angelika ska följa med o kolla på den då hon har lite mer kunskap om hästar. Hästen som vi ska kolla på är till mamma men jag ska följa me o provrida för jag ska oxå trivas med den. De är en D-ponny på 145 cm som vi ska kolla på:) O jag är gald för mammas skull för hon har i hela sitt liv önskat sig en nordsvensk o den är ju de;) Fast de är travmodellen för vi har tänkt köra western med den.  De ska bli kul:) Aja hörs senare:) Kommer komma hem ca 21.00-23.00


Nordsvensken Järvsöfaks på bilden<3 synd att han har blivit avelshäst o inte tävlar längre för jag är ett stort fan!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0