.

Tjo har inte hunnit göra mkt idag mer än att jag va o plocka lite i köket för att va snäll mot mamma. Men 12.10-12.20 ska jag ner till stallet o göra iårdning prinsessan o sen ska jag rida för Angelika. Jag brukar ju rida på söndagar men vi hade tänkt att åka snowboard imorn så vi jag ska rida idag ist (sen blire förmodligen inte att åka ändå för de blir förmodligen för varmt att åka-.-).
Vad ska ni ta o göra idag då?

Vi får se jag ska försöka fota lite idag så ni får lite bilder. O sen så ska jag, mamma o Wilma förmodligen försöka fota alla hästar idag så då får ni ännu mer bilder.

De går jätte bra för Tora. Hon får endast komma ut på skritt turer men de blir ändå lite trav då o då. Hon är så lugn i hanteringen o igår så ledde Wilma in henne;) O för er som inte vet de så är är Wilma 10 år. Men de har inte varit nåt problem för henne att leda så "stora" hästar förut men de va mörkt o Tora är inte van vid att man ska gå bakom utan vill gå bredvid som hon är van vid men de går jätte bra! Hon är så grymt snäll! O jag ska även ta o börja träna lite NH med henne snart. Funderar på att göra de imorn eller nån dag i veckan. Kan inte fatta att de har gått två veckor sen Tora kom imorn! Tiden går så himla fort!




Lite bilder på Tora. Jag vet att de börjar bli tjatigt med dom bilderna men jag lovar inom kort så får ni nya bilder;)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Finaste bilderna !

2011-04-08 @ 22:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0