:'(

Så nu ska ni få veta anledningen till att jag mår så psykist såligt just nu.

Jo de är så att Timo har ju haft ryggproblem i många år (asså flera år innan vi köpte honom) o när vi köpte honom va de riktigt illa men sen så blev han bättre. Men nu under vintern så har han blivit jätte dålig o under dom senaste veckorna har han inte gått att rida på för han har haft så ont. Så nu efter många tårar o allt så har vi bestämmt att de bästa för honom är att låta honom somna in... O de har varit så jobbigt att fatta de beslutet men man får tänka att de är Timos bästa. Jag har suttit vaken flera nätter o tänkt på honom o gråtit floder. Men nu är de så att han ska avlivas på onsdag morgon.
Men usch vad jag har gråtit för de känns hämskt att förlora sin ena häst:'( Men han känner verkligen på sig att de är nåt för han har blivit så gosig o snäll o försöker göra den sista tiden till den bästa. De är som när jag va ute o gick med honom i veckan, han brukar alltid va så grinig när man går ur o går med honom o försöka nafsa på en osv. men han va så snäll o gick med örona frammåt hela tiden:'3
Men så jag kommer formodligen inte uppdatera så mkt på onsdag men lite kommer kke. O jag kommer förmodligen inte va i skolan heller för jag kommer nog inte klara de...


Från min sista prommenad med honom<3



Min moster o Timo<3

Usch de kommer bli hemskt, jag har gråtit så mkt nu innan tänk hur mkt de blir sen efter;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0