Hatar skolan

Nu börjar jag bli irriterad! Just nu sitter jag o bråkar med mina föräldrar eftersom att jag har dåliga betyg! Jag har lyckats höja mitt betyg i matte från att va underkänd till att få G o mina föräldrar klagar över att jag får så dåligt betyg men bryrs sig inte att jag har höjt betygen, för dom tycker att man ska ha minst VG-.- Aja life is hard. Jag försöker höja betygen så mkt som möjligt eftersom att jag totalt struntade i skolan förut.
Men de är svårt att höja betygen när man har hästar o alla säger att skolan går före men de gör den inte! Vad tycker ni ska gå först en byggnad eller ett djur? Okej jag vet att skolan handlar om min framtid men shit the same!

Aja de är min åsikt om de hela, hästen går före mig o min utbildning!


Min älskade prinsessa<3333 Älskar dig Lillis du betyder allt för mig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0