Hemma

Så är hemma nu, eller kom för en stund sen. Skoldagen har varit ganska ok. Den började med idrott, mentor, so prov, fika på franskan o där va jag bara en stund för sen skulle vi på nån upplevelsevandring. Då fick vi leva oss in i hur de är för flycktingarna när dom flyr osv. Vi fick sluta ca 20 min senare än va vi igentligen skullle men aja vi får igen de nån gång. O precis när vi sluta så ringde pappa o sa att han va i Linde o skulle åka hem så då fick jag skjuts annarws hade jag inte varit hemme förens halv 5.
Fick fel tid igår så dendär kursen jag ska på äe kl 6 så ska åka mellan kvart över 5 - halv 6. De ska bli väldigt intressant:)


Lillis är redan någurlunda musklad men nu kommer hon förmodligen få mycke mer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0