inflensa på g

Jaha för ett tag sen så hade mina kusener o min moster inflensa o nu när Wilma o Jacob kom hem så hade WIlma den så hon åkte inte idag utan stannar tills hon blir frisk. O nu kan ni ju gissa er till att jag är på väg att få/har fått den jobbiga influensan! Asså jag har toppen imunförsvar! jag blir sjuk var 5:te minut!

Timo spände inte magen lika mkt idag:) Han har ju fortfarande ont men inte så jätte ont. Eller vad vet vi hästar är så snälla djur så dom visar inte alltid hur ont dom har:/
Imorn får Tora o shettisarna komma ut i en större hage:) Ska bli kul o se vad hon säger om de:) Våra hästar brukar bli glada när dom kommer ut i den hagen. Men längtar tills i sommar när hästarna får komma ut i den allra största hagen o de är ett paradis för dom!:)


bild på hagen som Tora o dom ska få gå i. Härlig bild från i sommras. Den ljusare hästen är grannens men den dtår inte hos oss längre. Men de ni ser är inte hela hagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0