Jaha oturen igång igen-.-'

Jaha rubriken säger allt! Idag när jag hade kokat nudlar o skulle ta bort kastrulen från plattan o tömma ut vattnet så lyckas jag hälla kokande vatten på foten-.-' Så då fick jag stå o spola kallt vatten på foten i 20 min. O ingen kunde va så vänlig o tömma vattnet ur kastrullen så då fick jag självklart överkokta nudlar som är sååå gott *host*. O där tog inte oturen slut, när vi skulle ta in hästarna så skulle jag ta in Timo o hanska självklart trampa mig på hälen på samma fot! Ja men de va ju ingen nyhet att jag är en olycksfågel-.-
Blev ingen ridning idag så får rida imorn.


Tack älskade gubben du gjorde så att all otur kom på en dag;)<333 älskar dig fortfarande killen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0