Nån som blir förvånad?

Jaha kom precis hem från skolan... Slutar igentligen kl 4 idag men jag fick ju ta o åka in till akuten-.-
Jag hade brottom till en lektion för jag va några minuter sen o jag kom utifrån o skulle ta av mej skorna o slänga in i skåpet o jag har ju överskåp så jag böjde mej ner o skulle ta upp dom o skåpdörren åkte igen lite o jag slänger mej upp o slår i huvet rätt i skåpdörren-.-
Så då börja jag självklart blöda as mkt! De verkligen forsa. Men så då skulle jag o amanda till skolsystern men då va hon självklart inte där, så vi gick o knacka på personalrummet o då kom min engelska lärare o så fick jag sätta mej o så ringde rektorn pappa o så körde rektorn mej till akuten... Ja jag behövde inte vänta läng iaf för jag hann bara sitta i 1-2 min o sen så kom de en. Men jag fick limma ihop såret o nu är jag altså hemma o mår illa o har grymt ont i huve.


dålig bild på lilla mej från igår

Kommentarer
Postat av: jessica

åh fy fan :o

2011-03-29 @ 14:32:50
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0