Promenad

Va ute o gick med Lillis idag. Hon va så sööt o pigg:) De va underbart att gå med henne i solen:) Vi gick 5 km. Sen så gick jag o mocka o sen så gick jag hem o va där en stund. Min moster o jag kom från stallet efter en stund o då tog vi in Trissan, Tora o Nikko (baskiren) o gjorde iårdning dom o så kom mamma hem från jobbet o då stack vi ut o red. De blev bara skritt eftersom att Tora ska lära sig att gå lugnt o Nikko har inte spec. bra kondis. När vi kom tillbaka så hämta jag Betty o red ca 2 km.

Sen så har jag inte gjort så mkt.


Lillis på prommenad.


Lillis<333

Har ett nytt träns som jag fick av mamma, de är Timos gamla:(

Hittade ingen bättre krok att hänga den på när jag skulle fota för i sadelkammaren så går de inte o fota för de är ganska dåligt ljus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0