Städning i sadelkammarnen

Jag o mamma har städat i sadelkammaren eller igentligen i vårat förvaringsrum eller va man nu ska kalla de

Före:

Inte alls lite grejer! Dörren till höger är in till sadelkammaren.

Efter:

Täckena som hänger till venster hänger där för att dom är på tork för de har varit snöblandat regn hela dagen:-/

Så nu har jag gömt undan alla mina benlindor, benskydd, alla Lillis 711 täcken o massa annat som Angelika inte tycker att man ska ha på hästar för hon kommer imorn o ska rida på Tora.
O Angelika om du läser dehär så har jag inte allt dedär som jag sa att jag gömde undan;)

Har precis kontaktat en så den 15 kl 18 ska jag på grönt kort kurs:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0