stallet

Ska snart ner till stallet. Hade tänkt o rida Lillis idag men de blir nog inte av, eller vi får se.
Jag har ingen ork jag har bara lust att lägga mig o sova o vakna när allt är över! Ni kommer snart få reda på vad de är som jag mår så dåligt över. Men vet inte riktigt när jag vill bäretta några personer vet redan. Aja nu måste jag ta mig i nackskinnet o göra nåt!
Jag skulle rida Tora idag men jag red en bit o sen så blev jag lite irriterad för betty sparka mot henne för att hon bara ville gå in i henne/gå förbi. Men iaf tillslut så sparka Betty mot henne o sen börja hon gå i sidled o fjanta sig o lyssna inte så jag red en liten bit o sen fick mamma hoppa upp o jag fick gå med Betty.


Mina bäbisar Lillis o Timo<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0