Tora

Jag tänkte skriva lite om hur de går för Tora.
Hon har fått vila ända sen hon kom o så kommer Angelika o rider henne imorn. Hon va ganska stressad när hon kom men nu har hon blivit jätte lugn o verkar trivas bra här! Hon går lugnt o fint bakom till o från hagen. Just nu står hon med shettisarna o hon kommer inte släppas ihop med dom stora förens prövotiden är slut för att hon inte ska få några skador, men jag tror igentligen inte att de är så farligt att släppa ihop henne med dom men för säkerhetsskull. Hon är så himla snäll! Vi får se hur de går för henne imorn. SKriver om de då;)

Blir nog inte så jätte mycke uppdatering imorn då jag kommer hem halv 5 o ska iväg på en kurs om hur man bygger upp en hästs muskler på bästa sätt kl 6. Jag vet ju redan massa om de men de skadar inte att lära sig nå nytt o jag kommer nog lära mig lite andra sätt oxå:)


Söta Tora.

Red Trissan med Betty som handhäst idag o de gick bra men dom försökte bita varandra lite dåodå men de gick bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0