Trött på att leta personer

Jag har precis suttit o försökt hitta info/kontaktifo om Lillis förra ägare o så den som står som ägare på STC (Svenska Travsportens Centralförbund) hemsida. För hon som jag köpte Lillis av har inte svarat på mail när jag har skickat o berättat om hur de går för Lillis så jag är inte så säker på om jag får svar nu heller.
Har även mailat hon som red in Lillis för att kolla om hon vet nåt om den personen.
Anledningen till att jag försöker hitta den personen är för att jag måste ha dens personnr för att göra ägarbyte.

Lite bilder som jag tog när hästarna skulle få lunch.


Timo<3


Lillis som försöker gömma sig;)<3


Trissan o Betty


Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

sv; de e as bra :)

2011-03-01 @ 18:02:04
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: oliviawestern.blogg.se

SV: Åh, vad kul att du tycker om min blogg.

Jag har hela tiden väldigt mycket och göra! x) Men jag lovar att börja blogga mer! :) Något kul kommer hända framöver så håll utkik! :D



oliviawestern.blogg.se

2011-03-01 @ 18:05:50
URL: http://oliviawestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0