Trött på ungar som inte fattar nåt!

RUbriken säger allt! Vi har ingen el på i hagarna o Betty gick mot träden o drog ut den en bit o börja äta på några små träd o så går min brorsa ut med ett skohorn o tänker skrämma henne! Jag blev så förbannad! Jag öppna fönstret o sa att de va så himla onödigt o att han inte går i närheten av Betty med de! Han trycker ner de i snön o går o chasar (stavning) bort henne. O som om de inte vore nog så står min ena syrra WIlma o min kusin Jonathan o skrattar! Jag blir så förbannad! O sen när han kommer in så säger han "tur för dig att du stog där annarrs hade jag slagit den där jävla hästen" Jag blir så himla förbannad! Ingen av mina syskon kommer i närheten av Mina hästar  (Lillis o Timo) igen! Seriöst hur kan man! O sepeciellt Wilma som är hästkunnig (Jonathan oxå)! O sen så undrar dom vrf jag är förbannad på dom-.-

Aja va bara tvungen att skriva av mig....


Lilla Betty<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0