Utsläppet

Är sjuk idag:/

Idag så släppte jag ju ut Tora och shettisarna i en större hage o en hage som ligger bredvid Lillis o Timos hage. Betty va jätte glad när vi börja gå upp mot dom övre hagarna för hon trodde att hon äntligen skulle få gå med Timo men så blev hon jätte besviken när vi gick förbi den hagen. O när jag släppte dom så sprang shettisarna o stälde sig o titta på dom stora hästarna o Tora gick runt o utforska hagen;) o när jag skulle fota henne så gick hon bara runt o när jag kom i närheten sprang hon;) Haha hon hade ingen lust att bli fångad (jag tänkte ju inte fånga henne men hon trodde de). Men bilder kommer senare;)

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0