Varför är världen så orättvis?

Jo nu ska ni få höra nåt hemskt! Igår så fick jag reda på att en jätte bra vänn till mej har blivit utvisad från Sverige. Hon kom hit för ca 2-3 år sen från Turkiet o har bott här sen dess. Hon har levt som en normal svensk o nu har hon blivit utvisad. Idag så fick jag träffa henne för sista gången! Hon kom till skolan o sa hej då o några till satt bara o grät! De va hemskt att se henne gå i korridoren o bli mindre o mindre o sen försvinna. Usch o nu så får jag kke aldrig mer se henne! Hon kommer alltid att finnas i våra hjärtan!<3 Jag älskar dej Tusem<33333


Kommentarer
Postat av: amanda v

tusem kommer från turkiet :/ inte tyskland

2011-03-25 @ 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0